Előre leszögezem, ez NEM a Chili és vanília blog. Szakácsművészetet még nyomokban sem tartalmaz.

Ami viszont van benne, az rengeteg bénázás, és egy kezdő szakács eszmefuttatásai a főzésről, sütésről.

A blog indítása azért jutott eszembe, hogy legyen ami inspirál arra, hogy főzzek magamra, ugyanis eddig a meki-főzelékfaló-teletál háromszögben éltem javarészt, ami kiegészült némi ránotta készítéssel. Sajnos a Chili és vanília potenciális olvasóközönsége erre leigénytelenezett, csak azt nem tudom, hogy az én főzeményem mitől lenne jobb, mint a Főzelékfaló főzeménye? Ott legalább már van gyakorlatuk...

Így hát belevágtam. Már csináltam muffint meg ilyen szalonnába tekert sült krumplit. Ma a rakott krumpli van soron, mert van még a 2 kiló krumpliból, amit a szalonnás krumplihoz vettem.

Jöjjön hát, aminek jönnie kell!

Ja, és idén lesznek virágaim, így lehet, hogy kertészkedési tárgyú posztok is lesznek.

Szerző: Szakács Leszek  2010.01.23. 14:44 Szólj hozzá!

Címkék: motiváció hello

A bejegyzés trackback címe:

https://szakacsleszek.blog.hu/api/trackback/id/tr341695213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása